Nedorozumenia o odtieňoch lososovej, broskyňovej a marhuľovej nech ostávajú námetom na vtipy. Naši tlačiari pri strojoch, ale hlavne celé oddelenia spracúvajúce objednávky na tlač etikiet berú odlišnosti v odtieňoch veľmi vážne a preto sa držia vzorkovníc odtieňov Pantone.
Spotrebiteľský trh sa mení priebežne, nie len pri výrazných vonkajších zmenách, či vstupe do nového segmentu. Nehovoriac o zmenách výrobných nákladov. Ak vás zmeny „dobehli“, je vhodné obdobie nezľaknúť sa, zamyslieť sa nad svojim produktom a vhodne inovovať aj obalový dizajn. Takto je možné jednoduchšie osloviť nových zákazníkov. Zároveň sa pri redizajne môžete rozhodnúť pre technológie a materiály, ktoré vhodne nahradia doterajšie. Či už cestou k ekologickej alternatíve, alebo optimalizácii v jednoduchšom prevedení. Poraďte sa s našimi kolegami. Aj pre grafický dizajn máme riešenia.